Tuesday 5 April 2011

penyibuk dalam sekolah !

aku panas betul dengan budak budak nyh ! aku tak suka lah dorunx sibuk hal aku ,
suka sangat nak jaga tepi kaen aku ! asalll ? !!! aku nyh HOT sangat ke sial ! babi betul lah !
bila aku tulis pape je kat wall aku , kauorg nak bnyi ! ape ! tuh kan fb aku ,, lantak aku lah na buad ap pwn ! yang kauorg sbuk asal ! aku tak penah care hdup korunx kan ! yang korunx dengki sngt dengan aku asal setan ! BODOH betul lahh ! serabut lah aku dengan korunx ,, lama lama aku duduk situ boleh mntal aku sial ! tak penah tenang hidup aku ! dengan perangai kauorg yang macm KIMAK tuhh ! plis lah weyhhh ! aku TAK SUKA ade orang yang sbuk2 nak tahu pasal aku  !!!
aku nyh bukan nye takde perasaan ,, kalau aku ny mcm tuh , aku bia je korunx nak ckp ape pon pasal aku ! bitchhhhh !!!! 
satu lagi aku tak suka KAWAN aku sibuk kutuk bf aku ! aku pantang tahu ! kalau kauorg tak suka aku cple dngn dye takpayah lah kawan dgn aku nyhh ! kau org boleh pg brmbos lahh !

1 comment: